Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 8 November 2008

MACROECONOMICS

整天都对着这科我都快要晕了~中学时期我对这科原本很感兴趣的,可是每次都差一点我的分数才拿到A让我失望透了!都不知为什么我回旋这科啊?而我对Accounting有信心的,到我读高三时我就决定了不拿这科了,虽然成绩不错可是我怕拿了会后悔哦!呵呵~
想回我们刚考完SUEC时的日子是多么的无忧无虑啊~玩足整整10多个月啊.....考试的滋味?我都忘得7788咯~现在又要翻回那滋味出来...几什么啊!如果我是一毕业就去学头发然后就出来社会工作不知会怎样叻?Haiz...想太多都没用啦..都走了这一步~或许这步才能给到我要的吧?废...我要什么我自己都还不懂啊!哈哈~
我的感冒日+严重啊~每天头晕晕的!

[34]

3 comments:

ham said...

haha...gambate lo...u study hard there...later i also same wit u de la...haha...we promise each other de lo...so must take care a...miss...

sUZaNnE sOO said...

en...when u start ur school a?
reali must must must gambateh a....hehe...if not u will same as me...

ham said...

haha...jan start school...okok...i will gambateh...u also...wat same as u la...u also very hardworking de ma...haha...